Sunday, January 25, 2015

שבוע של אופנה בליטל איטלי במתחם שרונה

היי אהובים שלי


אני רוצה לספר לכם מה עשיתי בשישי האחרון, הייתי בתצוגת אופנה במסעדת ליטל איטלי שבשרונה

'ליטל איטלי' אירחה את בתי האופנה של מתחם שרונה לתצוגת אופנה בסגנון 'פיקניק'

מי שלא היה פשוט הפסיד, היה ממש כייף ואווירה סופר מיוחדת
אני וחברתי הבלוגרית לימור, ישבנו לנו לארוחה, על מפה של פיקניק עם הסלסלת פיקניק הכי שווה בעיר,עם המון אוכל טוב של ליטל איטלי  וצפינו בתצוגת האופנה של החניות שקיימות בשרונה.
זאת היתה תצוגה מאוד מיוחדת וטעימה במיוחד




בתצוגה היו את הקולקצייות של:
דיזל, טומי הילפיגר, SKETCH, G-STAR, פראו בלאו, קסטרו, TWENTYFOURSEVEN
גל חלפון, אימלדה, קאפל אוף ורבים נוספים יציגו את מיטב הקולקציות הנמכרות במבצעי סופעונה באותו שבוע

'שבוע של אופנה בליטל איטלי' נפתח בצהרי יום ו' 23 בינואר בתצוגת אופנה שהתקיימו במתחם הפיקניק בה ישתתפו כל בתי האופנה של שרונה אשר יציגו את מיטב מערכות הלבוש שימכרו במבצעי סופעונה בלעדיים, בנוסף להטבות מיוחדות שייזמו החנויות לאותו שבוע בלבד. את האירוע מפיקה סמדר גנזי.
איטלקים אוהבים אופנה מה שהוביל  את 'ליטל איטלי' לצאת ביוזמה חדשה במסגרתה התאגדו כל בתי האופנה של שרונה לשבוע שכולו אופנה שיתקיים בשבוע שבין ה23-31 בינואר. מעל 20 בתי אופנה, הנעלה, תכשיטים ואקססוריז משתתפים במיזם: קסטרו, טומי הילפיגר, SKETCH, G-STAR, דיזל, פראו בלאו, מרב שביט, אנדי ואירן, סטודיו נועה, גל חלפון, לומינרי, מרלין, קיפלינג, אימלדה, קאפל אוף, ליבסקינד ברלין, ברוקס, רבקה תכשיטים, יאני בי, תמר מני, עדינה פלסטלינה  
בנוסף, קהל אשר ירכוש אופנה בשבוע של אופנה יקבל הטבה משמעותית נוספת למימוש עד סוף פברואר – 25% הנחה בכל ארבעת המסעדות המרכיבות אל 'ליטל איטלי' בהצגת חשבונית קנייה בכל אחד מבתי האופנה של שרונה.  
ליטל איטלי הינו מתחם איטלקי קולינרי ותרבותי יחיד מסוגו בארץ המורכב מ 4 מסעדות וחוויות קולינריות נפרדות לצד אלמנטים של שוק ותכנים תרבותיים איטלקיים.  

אז אני אוהבת לספר לקוראות שלי איפה יש מבצעים (כי אני טוהבת מבצעים מאוד) ולכן אני חייבת לספר לכם את כל הפרטים הכי שווים בעיר.

ומי שהיה שם אשמח לשמוע איך עבר עליכם האירוע ומה אכלתם :)

וכמובן איך אפשר בלי תמונות...






שמלה - רק שניה



Share:

1 comment

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig