Wednesday, March 04, 2015

My opinion about stores - ERROCA

היי אהובים שלי..


שקיבלתי את ההזמנה להשקה של הקולקצייה החדשה של אירוקה
היה רשום
Welcome to the House of Brands
וזה לגמריי מה שהרגשתי... 
השנה אירוקה מבאים לנו את המותגים הכי שווים ועדכנים שיש במשקפי שמש בעולם!!
אירוקה מחדשת את הרשת החנויות שלה והופכת ממש לבית של המותגי העל!

הקלק כאן להמשך הפוסט



ואני מתה על מותגי על! :)
מה ששמחתי לגלות שכל השינוי הזה נוצר מהלקוחות, זה ממש משמח שמקשיבים לנו הלקוחות!
וגם עוד יותר משמח אותי... זה שיש ביקוש למותגים בארץ.
אירוקה פונה לכל כיס ולצד המותגים הבנלואמיים שימכרו במחירים אטרקטיבים (אני כבר רכשתי 2 משקפי שמש )
ימכרו גם מותגי בית במחירים זולים יותר.
אז המותגים החדשים שמצטרפים הם:
Celine, Dior, Tiffany, Roy fire
עם מגוון סופר רחב

את הדגמים בחרו מיטב הסטייליסטים בארץ

אני כבר הספקתי לקנות 2 דגמים האירוקה
גלגלו למטה ותגלו איזה :)
מה איתכם? אם אתם קונים משרף אשמח שתשתפו אותי :) 

ועוד קצת על הדגמים החדשים, ולא החדשים שיש באירוקה למי שלא מכיר

Gucci

בית האופנה מהווה מעצמה גלובאלית של יוקרה, איכות וטעם עילי. קולקציית 2015 של גוצ'י ממשיכה במסורת העשירה המזוהה עם המותג ומביאה לידי לביטוי את האייקונים שהפכו לסמלי סטאטוס לצד יצירת בשורה אופנתית חדשנית בכל פעם מחדש. לצד העיצובים המזוהים עם המסורת העשירה של המותג, ישנם מגוון עיצובים הלקוחים מתצוגת האופנה ומייצגים את הרוח העכשווית, הטרנדית והבועטת של גוצ'י.

Celine

מותג היוקרה הצרפתי המזוהה עם שיקיות ומתאפיין בקווים נקיים וקלאסיים עם טוויסט יצירתי למראה מתוחכם ועכשווי. משקפי השמש החתוליים המבוקשים ביותר של סלין מעוצבים בקווים נקיים וקלאסיים ומתאימים לכל.
וזה המשקף שרכשתי רק בשחור 
Marc Jacobs

בית האופנה מתאפיין בתשומת לב לפרטים הקטנים תוך שימוש בחומרים יוקרתיים, שילוב בין חומרים שונים וטאץ' מתוחכם, אמיץ, ונועז. בעונה הנוכחית בולט במיוחד השימוש בגוונים הדרגתיים של צבעי פסטל, המשתלבים גם בקולקציית משקפי השמש. לצד זאת, המעצב ממשיך בקו של הסגנון האורבני-האדג'י המאפיין אותו ומציג תערובת מסוגננת של וינטג' מתוחכם בצבעים נועזים ומגוונים ועיצובים רעננים, צעירים ומלאי הומור. גם הטקסטורות שמאפיינות את המעצב ובראשן פסים ונקודות, מככבות בקולקציה.
וזה המשקף גם המשקף החדש שלי



Royfire

קולקציית בכורה של הסטייליסט ועורך אופנה הניו יורקי רוי פייר אשר עיצב קולקציה אופנתית המעניקה ביטוי ייחודי ואישי למגמות של עולם האופנה. הקולקציה משקפת את אשר נעשה ברחובותיה הסואנים של מנהטן העיר שמכתיבה את קצב האופנה העולמי, סגנונם הייחודי של הניו-יורקרים הוא זה המשתקף בדגמי הקולקציה הרבים אשר כל אחד מהם מאפשר למכריב אותה ליצור מראה ייחודי של הכרך הגדול. מציגה משקפיים בעיצוב קלאסי נקי תוך הקפדה על איכות גבוהה עד לפרט הקטן ביותר. העיצובים משלבים בין אופנתיות קלאסית לבין אלמנטים טרנדיים, מה שהופך כל דגם לפריט אופנתי מנצח.

Juicy Couture

מותג אמריקאי שהפך לאחד המותגים הכי מזוהים בעולם האופנה. מודל האישה של ג'וסי קוטור מאופיין בטרנדיות ומשדר גלאם רענן, כך גם הקולקציה המגוונת והרחבה, המציעה עיצובים סופר טרנדיים, מחמיאים ושיקיים.

Prada

המותג האיטלקי הפך עם השנים לסמל סטטוס ולחותמת האופנתית יוקרתית שאין שני לה. בעונה הנוכחית מציג בית האופנה מהדורה עדכנית של PRADA VOICE, פרויקט ייחודי המיועד לנשים שלא מפחדות לבלוט ומציע עיצובים בקווים עבים ומלאי אפיל דרמתי. גם ליין הספורט מציע עיצובים חדשים לגברים בעלי אורח חיים דינאמי הרוצים לשמור על מראה אופנתי.

Dior

מותג האופנה הצרפתי מציג קולקציית הוט קוטור מפוארת לצד ליין READY TO WEAR המשלב בין הסטייל האמריקאי למגע היד הצרפתי. העיצובים חדשניים ומתוחכמים בעלי הצהרה סגנונית רבת עוצמה. המותג חוגג את השילוב בין עיצוב עכשווי לרוח נשית ומתאים במיוחד לאישה אופנתית, קלאסית ומתוחכמת. בקולקציה משקפיים המעוצבים לפי הטרנד החזק בקולקציית משקפי השמש - עיצוב גאומטרי המשלב בין אצטט למתכת ועדשות מראה.

Dolce & Gabbana
בית אופנה יוקרתי המבטא רומנטיקה מקושטת ברוח המורשת האיטלקית ומשלב בעיצוביו בין מסורת לחידושים ובין חלום למציאות. הקולקציה החדשה של המותג הוקדשה לסיציליה- אגדה חיה הצופנת בה גן סודי, רומנטיקה, פיות וחלומות.  קולקציית משקפי השמש מעוצבת גם היא בהשראת סיציליה, ומביאה את הניחוח הפרחוני, הרומנטי והחושני אל המשקפיים.

Jimmy Choo
המעצב המוביל ידוע בעיצוביו האקסקלוסיביים לאקססוריז. המותג הינו אהוב הסלבריטאיות וסגנונו החדש מייצג בשלמות את האופי האייקוני שלו - זוהר ואלגנטיות נצחית המושגת באמצעות סטייל נשי להשגת המראה הגלאמי המושלם.

Ray Ban

מותג משקפי השמש המצליח בעולם, המייצר בשורה אופנתית בכל פעם מחדש וכובש את אופנת הרחוב. בעונה הנוכחית המותג מפתיע עם פרשנויות מדהימות לדגמים האייקונים, ובעיקר חוגג עם מגוון חידושים ל- WAYFARER, שהפך לסמל של אופנה ויצירתיות ב-50 השנים האחרונות.

OAKLEY
המותג מתמחה בעיצוב של משקפיים בעלי סטנדרטיים גבוהים ביותר של איכות וטכנולוגיה המותאמים לעולם הספורט ולספורטאים בכל ענף תוך שמירה על מראה אופנתי ומעודכן. המותג עושה שימוש בעדשות המסייעות בהגנה על העיניים מפני סנוור. מסגרות הדגמים קלה ונוחה במיוחד, מעוצבות בשיטת ה- 3 POINTS הייחודית למותג.

Share:

2 comments

  1. פוסט מושלם <3 קולקציה מהממת

    ReplyDelete
  2. הורודות של מארק ג'ייקובס מושלמות!!! תתחדשי בובה.

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    ReplyDelete

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig