Sunday, January 08, 2017

מגזין הטרנדים של קניון עזריאלי תל אביב



קניון עזריאלי תל אביב הקניון שהוא הבית השני שלי, משיק מגזין טרנדים חדש ואופנתי באינטרנט ובדפוס.
המגזין יכיל בתוכו את פריטי האופנה המובילים ממיטב מותגי האופנה הנמצאים בקניון.
הפריטים יבואו לידי ביטוי במגזין באמצעות הטרנדים העכשוויים. 
כל טרנד יוצג במגזין ודרכו ניתן יהיה למצוא את הפריט המבוקש בחנויות הרלוונטיות בקניון, תוך אפשרות לשימוש במפה(אינטרנטית) אשר תציג מיקום פיזי מדויק ותכוון בקלות ובנוחות ליעד. 
בנוסף, באמצעות המגזין ניתן יהיה לממש הנחות בלעדיות עבור אותם הפריטים, לסמן ברשימות wish list ולהתעדכן לגביי מבצעים ומוצרים חדשים תחת טרנד ספציפי. 
המגזין החדש יתפרסם בינואר הן בגרסה דיגיטלית והן במהדורה פיזית מצומצמת מלאה בסטייל ובהשראה, צילומי הפקות אופנה ייעודיים ומושקעים, המלצות מפי בלוגריות אופנה ידועות ועוד. המגזין מתעד להכתיב את תרבות הטרנדים ויספק חווית משתמש אשר טרם נראתה כמותה בארץ.

אני חייבת לציין שזה משהו שלא שמעתי עליו לפני, ונראה לי שזה בהחלט הולך להיות הלהיט הבא.
אין כמו לקבל חוויה גם של מגזין וגם סוג של מדריך שמסביר לנו על כל הטרנדים השווים ואיפה אפשר למצוא אותם, ועוד מוביל אותנו עד לחנות עצמה.

העתיד כבר כאן!
ואפילו סידרתי לכם לינק ישיר :)
למגזין של קניון עזריאלי


קצת על הטרנדים החמים לעונה

אני אתחיל בטרנד האהוב עלי בתקופה האחרונה וכן אני לגמרי מדברת על טרנד הגראנג׳

גראנג'- מחזיר אותנו ל נוסטלגיה של שנות  ה-90. השנים עם שלל הגרסאות, ובניהן הזרם הבולט והבועט של שנות הכאוס- הגראנג׳. בין פסים ומשבצות, שרשראות קולר ומעילים גסים, הכוכבים של המראה הזרוק הם Dr Martens (שהתחדשתי בהם לאחרונה).
כמעט עשרים שנה אחרי שהוכתרו כאייקון ע״י כוכבי הרוקנרול, זוכות המגפיים לעדנה מחודשת בחסותן של פאשניסטות כמו ג׳יג׳י חדיד ומיילי סיירוס.








עור- אין תחליף לעור פשוט אין, טרנד העור ישאר כאן לנצח כי פריטי עור משתלבים נפלא בכל ארון. הם עמידים, מתיישנים היטב, חזקים אך גם רכים ונעימים למגע ובעיקר מתאימים את עצמם לשלל סגנונות ומוסיפים איכות לכל הופעה. מתוך ההיצע הרחב של בגדי עור שמציעות החנויות לחורף, אין ספק שז’קט עור הוא פריט חיוני והכרחי לעונה הקרה. אפשר ללבוש אותו ביום או בלילה, עם שמלת ערב עדינה ונעלי עקב, עם מכנסי ג’ינס משופשפים או עם חצאיות מתנפנפות. למי שאוהבת את המראה אבל לא רוצה ללבוש עור אמיתי או להוציא סכום גדול מדי, אפשר תמיד להסתפק בז’קט דמוי עור באיכות טובה.








Underground Velvet - טרנד הקטיפה כובש לגמרי את חורף 2017 בכל תחומי העיצוב- מרהיטים ועד מגפיים, הבד היוקרתי מקיף אותנו והפעם מכיוונים חדשים. אם בעבר החומר היה מקושר לאסוציאציות מלכותיות וכבדות, בעונה הנוכחית ניתן לראות שימושים מחתרתיים יותר, צעירים ואדג׳ים. בצבעוניות מפתיעה של חרדלים וירוקים, בשילוב עם ג׳ינסים, פטצ׳ים, וניטים או בשרשאות קולר, הקטיפה היא החומר הנכון ביותר לשנה החדשה.
אני חייבת לציין שאני מאוהבת בקטיפה ברמות קשות וכלכך שמחה שאפשר להשיג אותו הרבה יותר בקלות עכשיו.









דנים על דנים- כן כן, לגמרי כן, אין צורך לפחד מההופעה הנוראית שתיזכר כנראה לנצח, של הכוכבים בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק.
עם השילוב הנכון של דנים על דנים אפשר לגמרי לקבל את המראה המנצח.
הג׳ינס הפריט שהתחיל את דרכו כבגד עבודה הפך עם השנים לסמל שחורש את עולם האופנה. הג׳ינס הנצחי מתורגם ומעובד לאינסוף אופציות ופרשנויות בכל סגנון שאפשר לדמיין: פרנזים, הדפסים, פטצ׳ים, אוברסייז, סקיני, רקמות, צביעות, הלבנות ומשחקי גזרה וטקסטורה- כשזה מגיע לג׳ינס הכל הולך. שילוב של בדי דנים במראה אחד, ג׳ינס עם ג׳ינס, נחשב פעם לאחד הטאבואים הגדולים בעולם האופנה והיום הוא המראה המועדף והנצפה ביותר בצילומי הstreet style והפפראצי. דנים- הבד ממנו מכינים ג׳ינסים מופיע העונה בכל מוצר על 
המדף: מג׳קטים ושמלות ועד נעליים ואביזרי שיער כשהשילוב התואם והמוזר ביניהם, הוא הסוד לצלוח את הטרנד.

ככה לא תעשי את זה















Share:

No comments

Post a Comment

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig