"בננהוט" כובשות את מתחם האופנה של ג'יימס ריצ'רדסון

מאוד שמחתי לשמוע שהמותג בגדי הים הכולכך סקסי "בננהוט" הגיע למתחם האופנה של ג'יימס ריצ'רדסון, בגלל שמדובר בבגדי ים כולכך מדוברים ומחמיאים לגוף.

זאת בעצם גם הפעם הראשונה שמעצבים ויזמים ישראלים נכנסים לתוך שורת המותגים הבינלאומיים של ג'יימס ריצ'רדסון.
בעלות המזל הראשונות להיכנס לפרויקט הן: נטע אלחימיסטר ונועה בני ,בעלות מותג bananhot הסופר סקסי.
בגדי הים המעוצבים ימכרו בחנות כחלק מקולקציית קיץ 2016. בין היתר ימכרו דגמים בלעדיים לג'יימס ריצרדסון.


אני חושבת שזה מיקום מושלם למכור את הבגדי הים הסקסים האלה, בעקבות עונת הנסיעות שתגרום למותג חשיפה של מעל 2 מיליון של ישראלים .
שיתוף הפעולה Bananhot, יאפשר לנוסעות רבות להצטייד בדרך לחופשה בבגדי הים המעוצבים והנחשקים במכירה במקום, ובמחירי דיוטי פרי. בגדי הים ימכרו בטווח מחירים הנע בין 550-700 ש"ח.

 אנדרו דנוס מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מוסר:
"לפני 30 שנה, סבי הגיע לארץ במטרה להשקיע בישראל, והיום - שילוב ישראלים צעירים כחלק משורת המותגים של ג'יימס ריצ'רדסון זוהי דרך נפלאה עבורנו להמשיך את המסורת ולהעמיק את התמיכה בתעשייה הישראלית.
לג'יימס ריצ'רדסון יש היסטוריה של הצגת מותגים חדשים לקהל הישראלי ובניית מותגים בינלאומיים בישראל, ראינו לנכון לקחת את היכולות האלו ובאמצעותן, לתת  קרש קפיצה והזדמנות ליזמים צעירים בתחילת דרכם.
הבמה והחשיפה שינתנו להם במסגרת הפרוייקט יאפשרו להם לגדול ולקחת את העסק שלהם צעד ענק קדימה. בחודשים הקרובים נמשיך לתת במה ליזמים ישראלים בתחומים השונים באמצעות שתופי פעולה נוספים בהם נוכל להשתמש בדיוטי פרי כבמה פורצת דרך".


ומנועה בני  ונטע אלחימיסטר נמסר: 
"זה כבוד ענק בשבילנו לשתף פעולה עם ג'יימס ריצ'רדסון ולהיות הראשונות שפותחות את הפרוייקט המשותף ב JR\FASHION.  לעמוד בשורה אחת עם מותגים בינלאומיים כמו ג'ורג'יו ארמני, BOSS, טומי הילפיגר ועוד רבים אחרים זה מצד אחד מאוד מרגש ומצד שני זאת מקפצה אדירה לעסק שלנו"















Share:

No comments

Post a Comment

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig