Tuesday, March 17, 2015

חג הבשמים!!!



היי אהובים שלי...


חג פסח קרב ובא או כמו שאני קוראת לו חג הבשמים!!!!
זה כבר ידוע שחג הפסח הוא החג הכי חזק בשוק המכירות, כולנו מוצאים הכי הרבה כסף בחג הזה.
קונים מתנות לאהובים שלנו, ומה יותר טוב מבושם?
בושם זאת המתנה המושלמת לפסח ובכלל..
ובגלל שאנחנו ארץ קטנה ועסוקה עם המון שעות עבודה ומעט שעות חופש, אני הכנתי לכם רשימה של הממולצים שלי בבשמים.


חג הבשמים


אז נתחיל עם הבושם שאני הכי חופרת עליו באינסטגרם!
ומי שלא עוקב אחרי באינסטגרם מוזמן לעקוב....הנה אפילו הכנתי לכם לינק לאינסטגרם שלי :).
אז הבושם הזה הוא... Daisy by MARC JACOBS כמובן.
את הבושם הזה רציתי איך שהוא יצא לחנויות בחו״ל, אבל לצערי לא היה אותו בארץ.
ובטיסה שלי לברלין לפני חמישה חודשיים בערך ידעתי שאני לא חוזרת בלעדיו.
הבושם הזה פשוט מושלם מהריח עד האריזה שהיא הכי מושלמת שייש, מארק ג׳קובס ידוע באריזות המושלמות שלו אבל זאת ניצחה את כולם.
בושם נשי פרחוני ומלא חיים. הניחוח קליל ואוורירי, כחלום קסום ושובה לב שמתחיל בהארות פירות – פרחוניות ממכרות של אוכמניות, אשכולית טרייה ואגס עסיסי. לב עשיר ונשי עם תווי לב של יסמין, ליצ'י בשרני וויסטריה כחולה וסיומת חלומית כשובל בלתי ניתן להתעלמות של מי קוקוס ומושק ממכר

       מחיר לצרכן: 50 מ"ל – 450 ₪ / 00 מ"ל – 605 ₪




מותג היופי והטיפוח היוקרתי, סיסלי פריז, משיק את SOIR d'ORIENT" ", המזמין אל מסע חושני וקסום בין מראות וניחוחות אוריינטליים המתירים שובל מסתורי ומרגש לאישה שרוצה להשאיר חותם יוקרתי, עמוק ובלתי נשכח.

הניחוח
תמהיל הניחוח של התווים העליונים משלב את הברק של הלימון האיטלקי, הרעננות הירוקה של הגלבנום האירני והעגלגלות החושנית של הזעפרן הפרחוני. תווי הלב כוללים גרניום מצרי, ורד טורקי ופלפל שחור המעשיר את הניחוח ומוסיף מימד חצוף למסתוריות המתמזגת באלגנטיות עם קטורת, עור ועצים.

סואר ד'אוריינט 50 מ"ל – 989 
סואר ד'אוריינט 100 מ"ל – 1349 ₪


BURBERRY BRIT RHYTHM – הניחוח החדש, הקצבי וסקסי לגבר מבית היוצר של המותג הבריטי המוביל ברברי. מקור ההשראה לבושם הוא עולם המוסיקה ואת הקמפיין ממשיך להוביל המוסיקאי הבריטי ג'ורג' ברנט. החיבור למוסיקה מלווה את המותג מיום הקמתו, ולכן ישנו חיבור חזק בין מוסיקה  לניחוחות.

הניחוח: הבושם החדש הינו גרסה חזקה ומתומצת יותר לבריט רידם שהושק בהצלחה עצומה לפני למעלה משנה. הניחוח מורכב מתערובת אוריינטלית, סקסית ופרובוקטיבית. התווים העליונים  מתובלים בחריפות מסעירה של זרעי כמון, שמן פלפל ולב הענבר. תווי הלב מתמלאים בחיוניות גברית בזכות תווים של עור שחור, פצ'ולי משכר ושרף ליבנה. תווי הבסיס מעניקים מצע סקסי של עץ ארז בשילוב קטורת ושעועית טונקה חמימה.

מחיר מומלץ לצרכן 90 מ"ל :E.D.T 
מחיר מלא: 458 ₪
מחיר השקה: 299 ₪.



MONT BLANC EMBLEM INTENSE נובע מאלגנטיות המשלבת קינמון חושני, אגוז מוסקט  וניחוח עצי. התווים העליונים מביאים עימם ניחוחות של תפוח עם נגיעות עלי כותרת. תערובת התבלינים, האשכוליות וההל מחוללת תחושה חושנית על העור, כמו קרח על פסגת רכס הרי המון בלאן. העלים סגולים, הפצ'ולי ופולי טונקה מייצרים מפגשים מנוגדים בין חום לקור, אלגנטיות ועוצמה.

תכולה:  100 מ"ל E.D.T
מחיר השקה: 323 ₪


JIMMY CHOO BLOSSOM  זה הבושם שקיבלתי בהשקה ונתתי מתנה לארוס שלי, הוא ממש אהב אותו, הריח נשאר לו לכל היום.. ובדיוק אני עכשיו יושבת פה וכותבת את הפוסט הזה עם חולצה שלו והיא עדיין בריח של הבושם.
לבושם ניחוח משכר כחיי הלילה, סקסי ותוסס כלגימה מכוס שמפניה. בתווים העליונים קוקטייל תוסס של פירות יער אדומים ועסיסיים, ומתיקות מרוככת של הדרים. תווי הבסיס מתאפיינים בניחוחות עדינים של ורדים ותמצית אפונה. התווים החותמים הם מושק לבן ומשב אלמוגים, המייצרים תחכום. ג'ימי צ'ו בנחישות נשית ובמגע מתוחכם, חושף את ההתרגשות העומדת באוויר של חיי הלילה המפתים, ויוצר ניחוח המזמין אותך להיסחף לתוך ערב של ערפול חושים מרתק.

א.ד.פ מחיר: 619 ₪ מחיר השקה: 495 ₪ 100 מ"ל



מעצב העל הבינלאומי קארל לגרפלד, חושף צמד ניחוחות חדש לחלוטין לגבר ולאישה - Paradise Bay בהשראת עולמו הציורי והאקסקלוסיבי.
אני חושבת שזה ממש חמוד לקנות אחד לשניה מתנה כזאת משלימה וריחנית
הניחוח  הנשי – קארל לגרפלד יצר ניחוח רענן שלוקח אותך לטיול על חוף הים, התחברות לטבע ולרחש הגלים, מול האוקיינוס הגדול. הניחוח מורכב מניצוצות פירותיים של ליצ'י, אננס ואפרסק קטיפתי. את לב ליבו של הבושם מרכיבים תווים עדינים של ריח זר פרחים עדין, המשלב אדמונית ורודה, מגנוליה, ווניל מושק חושניים המותירים שובל ממכר.
הניחוח הגברי –  התעוררות כוחות חדשים המשלבים מרכיבים של מנטה ירוקה, רעננות וחוזקה, שילובים של תווים פירותיים של תפוחים ופירות יער מתובלים בניחוח עצי דומיננטי. קארל לגרפלד מציע ניחוח גברי עדין, אך כוחני, ריח שלא ניתן לעמוד בפניו, שהמשיכה אליו היא כמעט בלתי נפרדת.

279 ש"ח אישה 85 מ"ל
229 ש"ח גבר 100 מ"ל



מותג האופנה הבריטי DUNHILL מגיע לישראל ומשיק בושם יוקרתי לגבר:
Desire Black לגבר המתוחכם והמסוגנן.
מותג האופנה הבריטי דנהיל מגיע לראשונה לישראל ומביא עימו בשורה חדשה של יוקרה. דנהיל מוכר בעולם כסמל סטטוס של אופנה ואקססוריז עשויים לעילא ופונים ללקוחות אניני טעם. אלפרד דנהיל, מייסד החברה, בנה מותג מוקפד, עם ניחוח אריסטוקרטי בטוויסט עדכני, ששומר על רלוונטיות כבר יותר מ-100 שנה.  
הניחוח: מקסים ומפתה, תווים ראשוניים של תערובת תמציות הדרים מעודנות, ברגמוט ואשכולית, מעט פלפל שחור. תווי אמצע של שמני זעפרן וברוש עשירים המשרים ניחוח אלגנטי קלאסי, ורד טורקי, לבונה ערבית ופרסי ענבר המוסיפים עוצמה וחמימות. תווי בסיס של אמבר, מאסק ופאצ'ולי לחתימה סופית מפתה וסקסית לאורך כל היום.

תכולה:  100 מ"ל e.d.t
מחיר השקה: 199 ₪



מעצב העל  Calvin Kleinממשיך כדרכו במבוך משחקי הפיתוי,
 ומשיק ניחוח גברי חושני חדש:MAN  REVEAL
הבושם החדש הנוטף חושניות מתמזג עם תמציות יוקרתיות, שירה של צבעים וחוש מולד לפשטות טהורה
ניחוח: בחלקו העליון מתגבש לו ניחוח בניצוצות של ג'ינג'ר עם נוכחות לוהטת ופרץ מלהיב של רעננות. תווי האמצע חותמים ניחוח מפתה של צוף אגבה, מלח גלם וקיואנו וחושפים חושניות נועזת. תווי הבסיס של הבושם חושפים גבריות חסרת מעצורים, עם אינטנסיביות של טיבר האיטי, מקל וניל וינטג' וענבר זהוב. השילוב המוצלח מציע מחזה חדש של  ניחוחות חושניים ומפוארים המשלבים רעננות ופיתוי.
מחיר מומלץ לצרכן100 מ"ל 508  ₪
מחיר מבצע: 219 ₪


Royal Marina marina rubis - MARINA DE BOURBON
זה בושם שאהבתי במיוחד
הניחוח -  מרינה דה בורבון יצרה ניחוח המשקף באופן מושלם את העושר והאוצרות השמורים ביותר של עולם הממלכה - עולם מלא בהרמוניה, טקסיות, יוקרה ואלגנטיות מהפנטת המאפיינת את ארמון המלוכה הצרפתי. נגיעות הבושם ייקחו אותך לעולמה המלכותי של דה בורבון, אל תוך אוצרות התכשיטים שלה והיישר אל המקום הסודי והשמור ביותר. הניחוח נפתח ברעננות פירותית של גוייבה, תפוז ולימון.  תווי האמצע פרחוניים ואלגנטיים; מימוסה, אדמונית, ורדים ויסמין. הניחוח חושף נשיות חזקה כאשר היא נעה במלכותיות ואילו בעקבותיה יש שובל של ניחוחות בושם מפתה ואלגנטי הנחתם בתווי אמבר עצים, מושק ואלגום. 
העיצוב - עיצוב הבקבוק ואריזתו מגיעים גם הם מעולמה המלכותי של דה בורבון. הבקבוק מעוצב בשיבוץ הרמוני ומפואראבני חן ורוביס וביניהם יושב הסמל של משפחת המלוכההבקבוק הינו מושא לתשוקה ואוצרות ממלכה של מאות שנים לנצר שושלת המלוכה. 
 הבושם מתוק אבל סופר פרשי בול כמו שאני אוהבת
אני בהחלט אשתמש בו באביב קייץ 
ואני ממש ממליצה ללכת להריח אותו


מאחלת לכולם יום מושלם לכו להצביע ולטייל, אני מתה על ימי חופש במיוחד במזג אוויר יפה כמו היום. 
את השורות האחרונות של הפוסט הזה אני רושמת לכם כבר ברכב עם הבושם החדש שלי שלי royal marina  והארוס שלי עם  mont black emblem intense החדש שלו....
Share:

No comments

Post a Comment

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig